Hej Julia,
Nå så bliver drømmen om to hunde snart til noget! Sort russisk terrier er da vist en ret sjælden race herhjemme - det bliver sjovt at få mere at vide om den når du bliver SRT-ejer.
Du kunne prøve at kigge på Bitta Wöliches hjemmeside: www.dyreoasen.dk. Hun bor i Veksø, som jo ikke er så langt fra Ballerup. Jeg har ikke selv gået til egentlig træning hos hende, men derimod til hundeleg, og jeg ved at hun har en solid uddannelse indenfor de nyeste metoder. Jeg kunne sagtens selv forestille mig at tage et kursus hos hende på et tidspunkt.
Der var i øvrigt en artikel om hende i Vi med Hund i januar i år - måske kan du finde den på deres hjemmeside. Hvem ved, måske er hendes tilbud noget for dig?
Mvh
Gitte