Hej.
Vi har camperet i 6 år med hund, og har aldrig oplevet noget negativt.
Men vi er MEGET flinke til at gå uden for pladsen, og har lært vores hund at hun må først tisse når vi giver lov.
Men vi har oplevet mange, som lufter hund på pladsen eller stiller sig uden for forteltet og bare siger "hovsa!!"
Vi var for et par år siden på en plads i Møgeltønder ( ligger op af Prins Joakims marker!) hvor vi gav 20 kr pr døgn for hund, men vi fik anvist et stykke grusvej, hvor vi måtte lufte hunden, og minsanten om ikke de kom med en fejemaskine og rydede hømhømer op om morgen. Men vi samlede nu op alligevel, det er vi jo vant til.
Vores hund er meget anderleder når vi er på camping end hjemme. Når vi er afsted gør hun sjældent, for her er hun på fremmed grund og skal ikke være på vagt hele tiden, som hun er hjemme.
Held og lykke med campingturen, vi kommer ikke afsted i år, da vi har 7 hvalpe !!!
Hilsen Helle