Godmorgen
Nu er jeg den heldige ejer af 4 styk dejlige vovser, men som vi alle ved, kommer
der noget ind skal der også noget ud.
Og her kommer mit problem, mine hunde tisser alle i det samme område på min
grund, og det stinker, (mildt sagt), er der nogen der har nogen råd om hvordan jeg
kan dæmme op for stanken.
Jeg har prøvet at lære dem at tisse rundt omkring, men nej det skal foregå under
den samme store busk hver gang. Og det er ikke fordi de ikke kommer ud, de bliver luftet i snor om morgenen og om aftenen, og om eftermiddagen er de i
den lokale hundeskov en times tid.
Resten af dagen leger de hjemme på grunden (800kvm), så de har da plads nok
at tisse på..
Så kom flux med jeres gode råd så jeg kan få den gode duft tilbage *ggg*.
Knuzz
Bente