Det er nu hvor hvalpene er 4-5 uger arbejdet kommer, pyha. Jeg har været oppe kl 5 og lave med til dem, de får 3 gange om dagen. Til hverdag tager vi på arbejde kl 6, og de kan ikke sove længe i weekenden !!!
Det er godt at vi kom igang med maden for Fifi har ikke mere mælk til dem, men hun passer og plejer dem godt. Vi har noget hundemodermælkerstatning (langt ord!!), det blander vi lidt i.
Hvor er det en kæmpe oplevelse at få sådan et kuld hvalpe, både for vores børn, de er 10 og 14, men også for os.
Min største frygt var, at stå med 3-4 hvalpe og skulle aflive fordi vi ikke kunne komme af med dem, men vi har kun en tilbage, og mon ikke han får lov at blive. ;-);
Så måske oplever vi et tandskift !
God sommer !!!