Hej Emilie,
Tillykke med Walter - skønt billede du har sat på, en rigtig hvalpesituation, hvor han bare er dejset omkuld midt i det hele.
Håber I får lavet en rigtig hyggelig hvalpelegestue, jer som bor nær hinanden. Det er en rigtig god idé og supersundt for jeres hvalpe - husk dog at lægge mærke til hvis en af dem er en bølle som gerne vil tromle de andre ned, så skal den liiige stoppes en gang i mellem når den bliver for meget - evt. blot med en hånd på brystet, så de andre lige får en chance for at få pusten og komme i sikkerhed indtil de er klar til at genoptage den herlige leg.
Held og lykke med det hele.
Potedask fra
Gitte og Uldtotterne