Indlæg: 1

Oprettet af | Oprettet: 12-06-2008, 10:10

15 stk hvalpe

Davs
Jeg har jo helt glemt, at fortælle, at der er en Broholmer der lige ligger med 15 hvalpe!!! Der var 16 i hende, men jeg tænker da, stakkels hund. Så med så mange hvalpe må denne opdrætter jo hjælpe til, eller finde en amme. Tæven kan jo ikke klare alle disse små basser selv.
Sikken et hvalpemylder:-).
Vh Lonni

Skriv et svar til indlægget



16-06-2008, 20:20

Tak for kaffe, i får da godt nok noget at se til :) 15, det kan hun jo slet ikke klare, har i gang i sutteflaskerne hver anden time nu ? :);

Jeg er målløs, min tæve skal have hvalpe om en 3 uger, og er spændt på antallet, håber godt nok der er mere end 4, men det er en Golden Retriever og første gang hun skal have hvalpe, så alt fra 4 og op er relativt :);

Men tillykke med dem.