Til: Gipote
Så er der igen en mystisk Chihuahua annonce på forsiden (de stakkels Chihuahua det er næsten altid dem det går ud over - det er ikke sådan at være populær). Hundene skulle angiveligt have DKK stamtavle og prisen er sat til 1.500 kr. Teksten er mildest talt ubehjælpsom - måske en gammel kending?
Mvh
Gitte