Så er der kommet endnu en historie på forsiden af Gipote.dk om 2 hvide schæferhvalpe på 7 uger der er blevet stjålet. Hvad sker der? Kan det virkelig passe at det er sådan noget man skal til at være bange for? Hvor er det skrækkeligt!!
Jeg håber de fanger dem der står bag det!
/Rikke
Rettelse: Jeg ser så nu hvor jeg har lavet indlægget at det faktisk er en gammel artikel, men jeg synes stadig man hører der mere og mere. Hvor er det grotesk!