Indlæg: 1

Oprettet af | Oprettet: 20-05-2008, 15:18

God idé.. til hunde plaget at gigt.

http://www.bt.dk/article/20080516/kaeledyr/80516060/

Ved ikke om man må linke til andre artikler, men i dagens netavis på BT, faldt jeg over denne artikel.

Skønt for alle hunde og deres ejere, at der nu er denne mulighed.

Hvad synes I ??

Jeg skal ha en..

Skriv et svar til indlægget



20-05-2008, 15:36

Davs
Jeg vil helt klart anbebefale Glusomin tab. det er det samme vi mennesker kan bruge. Jeg brugte til min Siggi m d i den ene hofte, og det gjorde, at hun ike havde så ondt eller blev hurtig træt, og skulle sidde.
VH Lonni
PS!!! Kan jo købes på nettet