Indlæg: 1

Oprettet af | Oprettet: 17-05-2008, 23:06

jeg er frustrerede

hvordan kan det være at man ikke kan gøre noget ved en hundehandler der godt nok har sine tillades i orden til at impoter hunde men den ene gang efter den anden sælger syge hvalpe hentede hjem fra polen han reklamer med fine garantier men de er ikke det papir være de er skevet på når uheldet er ude ja så skider han højt og flot på folk og det værste er han åbenbart kan slippe godt fra det den ene gang efter den anden kan man virklig ikke stoppe sån en mand???? :o((

Skriv et svar til indlægget



11-06-2008, 19:53

1) hvis man har dokumentation for argumenter, er det lovligt at skrive dem herinde!

2) Vil gerne se de dokumentationer du har, er det noget med du sender dem pr. mail???