Oprettet af mai-britt morell |
Oprettet: 17-05-2008, 23:06
jeg er frustrerede
hvordan kan det være at man ikke kan gøre noget ved en hundehandler der godt nok har sine tillades i orden til at impoter hunde men den ene gang efter den anden sælger syge hvalpe hentede hjem fra polen han reklamer med fine garantier men de er ikke det papir være de er skevet på når uheldet er ude ja så skider han højt og flot på folk og det værste er han åbenbart kan slippe godt fra det den ene gang efter den anden kan man virklig ikke stoppe sån en mand???? :o((