Hej Tanja,
Jeg har ikke selv en Yorkie, men var sammen med en lille Yorkie-pige i går. Hun var 1 år og vejede ca. 2 kg. vil jeg skyde på. Hold op hvor var hun bare dejlig, blev helt forelsket! Hun var på ferieophold hos min bror så hun var ikke blandt sin egen familie eller i egne omgivelser, men færdes fuldstændig trygt og hjemmevant og hun gik fra den ene til den anden for kæl, klap og leg uden tøven eller frygt for hverken børn, voksne eller mænd med dybe stemmer. Familien som ejer hende består af to voksne og to børn på 4 og 6, så hun kan altså også med ret små børn. Helt igennem en dejlig hund.
Der var en gang flere Yorkie-ejere herinde, men de har ikke været på banen meget længe, de virkede ellers meget erfarne omkring Yorkien og kunne sikkert have givet dig en masse gode input - ærgerligt.
Mvh
Gitte