Hej Gitte
Jo da, jeg sætter skam meget pris på det gode vejr, men jeg er ikke til al den sol i toppen:-)
og jeg har ikke en stråhat.
Jeg har ellers truet folk med her, at når det blev godt vejr, ville jeg slå græs iført bar r og stråhat:-);
Ida og jeg er da lidt ude ind imellem, hun lægger sig i solen for at næsten koge over, inden hun går ind på badeværelset igen, skøre kræ:-). Men hun er så nysgerrig, så hver gang jeg går ud, ja, så skal den lille kone da med.
Fortsat god dag
Vh Lonni