Indlæg: 9

Oprettet af | Oprettet: 07-05-2008, 22:04

Hjemmeside

Så har jeg også startet min hjemmeside, i guder, det tager da lang tid. Så der er ikke så meget på den endnu, men det kommer.
Så venner, kig ind på www.123hjemmeside.dk/Vilja, skriv gerne en lille hilsen i gæstebogen.
Tak skal i ha' :-);
Vh Lonni

Skriv et svar til indlægget



08-05-2008, 06:57

Hej Lonni,
Tillykke med hjemmesiden - har lagt en lille besked i din gæstebog.
Potedask fra
Gitte og Uldtotterne

08-05-2008, 09:37

Hej Gitte og Gipote
Tak for jeres hilsner i min gæstebog, jeg lægger mere tekst og billeder ind i løbet af dagen.
Er jo også i fuld gang med at pakke sydfrugterne, så jeg kan flytte sammen med min dejlige kæreste, så joeee, her sker mange ting:-).
Vh Lonni

08-05-2008, 11:26

Hej Lonni.
Er det din smukke hund billedet? Den er så flot(:

Det er den der er med i denne måneds vi med hund, ikke sandt?

08-05-2008, 12:25

Davs Rikke
Nej, det er min opdrætteres smukke tæve, den kommende mor til vores sorte hvalp:-);

Hun er bare så fin, sådan rigtig dyb sort. Det er desværre ikke alle af de sorte Broholmere, der er så fin sort som smukke Knirke:-);

Nogle af de andre sorte har et brunligt skær, en har lidt brune striber på det ene ben.
Vh Lonni
Ps. her er Sorte Brumbas, gule Ursa og mor Knirke

09-05-2008, 14:39

Hej alle
Jeg er da gået helt og aldeles amok med at lave vores hjemmeside:-), især i denne hede, hvor vi er indendørs.
Ida har lagt sig på de kolde klinker på badeværelset, hverken hende eller jeg kan holde ud til at være ude nu, så kan tiden jo gå med hjemmesiden.
Tak til jer, der har kigget forbi den og lagt en hilsen.
Fortsat god dag
Kh Lonni

09-05-2008, 14:44

Eii hvor er det uretfærdigt, her sidder jeg og har ondt af mig selv, fordi jeg er tvunget til at være inde på kontoret, og så sætter du ikke en gang pris på at du kan være ude - skal vi bytte??
Fortsat god arbejdslyst med hjemmesiden.
Potedask fra
Gitte og Uldtotterne

09-05-2008, 15:16

Hej Gitte
Jo da, jeg sætter skam meget pris på det gode vejr, men jeg er ikke til al den sol i toppen:-)

og jeg har ikke en stråhat.
Jeg har ellers truet folk med her, at når det blev godt vejr, ville jeg slå græs iført bar r og stråhat:-);

Ida og jeg er da lidt ude ind imellem, hun lægger sig i solen for at næsten koge over, inden hun går ind på badeværelset igen, skøre kræ:-). Men hun er så nysgerrig, så hver gang jeg går ud, ja, så skal den lille kone da med.
Fortsat god dag
Vh Lonni

09-05-2008, 15:19

Altså hvis du gør det med at slå græs på den måde, så får vi lige et billede, ikk!
Nu er det snart min tur til at gå udenfor - skøøøønt.
Mvh
Gitte

09-05-2008, 15:38

Det ved man aldrig, du ved, når man er forelsket osv. Ja, der kan stadig gå ild i 'gamle' huse:-).
Fortsat god dag
Vh Lonni