Hej Carsten.
jeg har et masterkort, det samme som e dankort, men det ville den ikke tage, men det at man kan bank overføre, jamen det var jo bare det jeg ville , nu var Jack så dejlig at hjælpe mig, super side og ros til ham, han er en knag..
Jeg ville jo ikke oprette en annonce Carsten, jeg ville se oplysninger, og det var der jeg måske mente man kunne bruge sms, som de gør på feks DBA, blot måske en mulighed, men hvis den er så dyr, så kan jeg godt se, det er en dårlig ide.
Mange tak for svarene..
Mvh
amanda