Hej Rolf.
Hvor er de flotte Uno og Jorn.
Jeg er sikker på, at det var en tjekkoslovakisk ulvehund, og mener, at kennelen lå ved Firenze, men det vil jeg ikke "hænges op på".
For god orden skyld, skal det lige nævnes, at priserne på hunde i Italien er mindre end halvdelen af, hvad de er i DK.
Nu kan jeg jo "kun" snakke på Yorkiernes vegne, da det af gode grunde er dem, der interesserer mig mest.
En "alm" Yorkie med stamtavle koster 700 euro.
En udstillingshund 1.000 euro og en SUPER udstillingshund (avlshund)1.300 euro.
Jeg venter spændt på en forklaring på "tæve/hanhunde priser".
Når jeg har spurgt, kigger folk underligt og siger, at det burde være logik for burhøns.
Alt det bøvl med tæver, som kommer i løbetid og bliver "belejret", gør at "ingen" vil have dem, og derfor er de billigere!!!!!
Hilsen Inge