Hyggetur, jamen så skal hun da netop med - der er jo ikke noget vores hunde hellere vil end at være sammen med flokken. Vi har altid vores hunde med på ferie, og min erfaring er, at bare de er hos os, så indretter hundene sig efter de forhold vi byder dem uden mærkbare problemer.
Så jeg vil sige tag hende med og hav en rigtig god ferie.
Potedask fra
Gitte og Uldtotterne