Hejsa.
Nu har jeg læst en del om hunde, der importeres til DK, og mit spørgsmål går på:
Ved nogen om der er konstateret Rabies hos importerede hvalpe i DK.overhovedet?
Jeg er stor tilhænger af de skal have dennne vaccine før de kommer til DK, men hvor stor er risikoen egentlig når vi taler østlige lande og erupæiske?
Vh
amanda.