Indlæg: 0

Oprettet af | Oprettet: 30-03-2008, 10:56

Rabies

Hejsa.
Nu har jeg læst en del om hunde, der importeres til DK, og mit spørgsmål går på:
Ved nogen om der er konstateret Rabies hos importerede hvalpe i DK.overhovedet?
Jeg er stor tilhænger af de skal have dennne vaccine før de kommer til DK, men hvor stor er risikoen egentlig når vi taler østlige lande og erupæiske?
Vh
amanda.

Skriv et svar til indlægget