Hej Hanne.
Okay, så er det jo lidt af et lotteri åbenbart. Jeg kender ikke så meget til Berner Sennen hunde, men jeg synes, at de er så smukke. Jeg finder det bare meget ucharmerende, når en hund savler så meget, at man har totalt våde bukser efter, at man har snakket med den.