Hej Manuele
Vi har allerede trænet 2 ud af de 6 gange på tirsdagsholdet.
Du er velkommen til at hoppe med på holdet, på tirsdag kl. 19.00 og jeg skal nok sørge for at du kan følge med.
Prisen er 450kr for 6 gange, men da du har mistet 2 af gangene, skal du kun betale 350kr.
Der er teoriaften onsdag aften kl. 19.00, på samme plæne som vi træner.
Adressen finder du på hjemmesiden: www punktum hundensven punktum dk.
Mvh. Wickie