Indlæg: 0

Oprettet af | Oprettet: 22-03-2008, 18:59

Udstilling/Næstved

Hej Susen
Hyggeligt, at møde dig og dine hunde idag i Næstved. Hvordan gik det så?? Hos Broholmerne var det den bedste der vandt, og vi tænker på en hvalp efter den flotte hanhund. men det bliver først til næste år, vi skal jo lige have den sorte Broholmer først:-).
Vi ses jo nok i Hillerød, fortsat god påske
Vh Lonni og co

Skriv et svar til indlægget