Hejsa.
Jeg så på forsiden, at der var westier til salg, i annoncen står der, at hvis man ønskede stamtavle, var der en mer pris på 500kr.
Nu er det jeg undre mig, skal hele kullet ikke have stamtavle, eller ingen af dem, eller har jeg bare misforstået noget her?
Vh amanda.