Indlæg: 3

Oprettet af | Oprettet: 14-03-2008, 10:33

bare et spørgsmål om stamtavle

Hejsa.
Jeg så på forsiden, at der var westier til salg, i annoncen står der, at hvis man ønskede stamtavle, var der en mer pris på 500kr.
Nu er det jeg undre mig, skal hele kullet ikke have stamtavle, eller ingen af dem, eller har jeg bare misforstået noget her?
Vh amanda.

Skriv et svar til indlægget



14-03-2008, 11:02

Jeg ved ikke hvad forbund de er medlem af ved DKK kan man ikke gøre det på den måde

14-03-2008, 11:04

Hej Amanda.

Hvis vi taler DKK-stamtavle er reglerne helt klare - Hele kuldet skal selvfølgelig registreres, og enda senest ved 3-ugersalderen. Ved senere registrering koster det stafgebyr.

Jeg mener at DRU har nogle tilsvarende regler, blot lidt længere frist.

vh
Poul

14-03-2008, 11:24

Hejsa.
Så var jeg ikke helt gal på den, og undrede mig over man solgte hvalpe, med eller uden stamtavle, alt efter hvad folk ville betale.
Vh
amanda.