Hej Lisbeth.
Ja, det var samme besked jeg fik fra DRU, men tænker, så pyt være med det, Isac bliver ikke mindre værd, for os, ligesom Molly ikke bliver det for dig.
Det er dem der går glip af noget, ikke os. :);
Woow en snog, sådan en har jeg ikke set i årevis, det må have været en anderledes oplevelse, og jeg kan godt forstå at hundene ikke helt viste hvad de lige skulle gøre ved den.
Det var nok smart de to hvide ikke kunne komme derhen, de har jo deres instinkt, det har Silke helt sikkert også, men er nok lidt lille endnu, til at kunne fange sådan en og dog, hun forsøgte jo.
Det er altid spændende når man møder andre dyr ude i naturen, man ikke forventer at se, og fint din mand var med, så han ikke skulle drille dig, men syner bagefter... :);
En Westie er født til at afprøve grænser, men det går nu fint med Isac, jeg deler pølse stykker ud til folk, og får dem til at give ham en bid, på den måde, lærer han man ikke behøver gø af mennesker, men at de kan være rare.
Så nu tror han, alle mennesker har en godbid med, men hellere det, end han blir agressiv og bange for mennesker.
Han var med hos dyrlægen og var super fin, han vejer nu 5,8 kilo, han vejede 2,3 da vi hentede ham den 24/2, så han har vist fået rigeligt med mad, men han er slet ikke for tyk, han er præcis som han skal være.
Han blir stor og rigtig flot sagde dyrlægen, så vi er stolte.
Vi ved ikke rigtig med Mille, hun har fået en stor bule under maven, en i begge sider, dem har hun ikke haft før, om det er falsk graviditet ved jeg ikke, men vi skulle holde øje med hende indtil den dag hun skulle nedkomme.
Jeg håber da de har set rigtigt, for ellers får jeg da et chok, hvis hun pludselig føder, men læste faktisk at man først kan bruge røgent på tidligst 49 dag, da det er svært at sige hvornår en tæve har ægløsning, så kan det svinge ca 4-5 dage med fødslen, sædceller kan leve op til 4 døgn i tæven, og så var Mille faktisk kun 48 dage henne.
Jeg er ærligt, lidt bekymret for hende i disse dage, men hun er glad som hun plejer, dog blir hun mer og mer forslugen.
At få lukket den kennel deroppe, ser ud til at være svært, nu sælger hun hunde tys tys, men har stadigvæk 4 annoncer i DBA, gad vide hvad Dyrenes beskyttelse dog tænker på, hvis det er sådan de arbejder, så forstår jeg udemærket, der findes så mange svindlere på market, man fjerner nemlig ikke div hunde, før sagen er afsluttet og indtil da kan hun åbenbart bare sælge løs.
Ja det har været skønt hundevejr, så det har vi nydt i fulde drag, hundene nyder solen og kan gå tur i timevis.
Mange hilsner
amanda