Indlæg: 20

Oprettet af | Oprettet: 29-02-2008, 22:44

Jubiii 1000 tak Gipote

I er bare kanon, tak mange gange, så er ordet da frit for alle.
Mange potekram
amanda..

Skriv et svar til indlægget



29-07-2008, 17:19

Hvad siger du tak for??. Men jeg elsker også gipote..

29-07-2008, 20:26

Hej Silvia,
Jeg ved godt hvad Amanda takkede for i sin tid, det var fordi Gipote valgte at oprette denne kategori som hedder Blandingshunde. Forud havde nemlig været nogle ret ophedede debatter under kategorien Racehunde, som omhandlede avl/ikke avl af blandingshunde.
Amanda har tidligere været en særdeles flittig debattør her på Gipote, men er desværre ret syg p.t., så hun er ikke "på" så ofte mere - desværre.
Mvh
Gitte

21-08-2008, 20:35

Nåårrhh.. Okey.. Jeg forstår :).. Men det billede der er ved hendes navn er det hendes hund?.. For den ser ret nuttet ud xD..

21-08-2008, 20:44

Hej Silvia,
Ja den ser sød ud, men jeg kender den ikke som Amandas hund. Hun havde på et tidspunkt tre hunde: en Lhasa Apso tæve (Mille), og to Westie hanner (Isac og Hannibal). De to af hundene måtte hun desværre af med da hun blev syg, men hun beholdt Isac som viste sig ikke at være en ren westie, hvilket hun har skrevet mange indlæg om under "Efterlysning af andre hundekøbere". Måske ser Amanda dette indlæg og får lyst til at fortælle lidt om hunden på billedet.
Mvh
Gitte

24-08-2008, 15:24

Ok.. Hvad for en race tror du at det er ??

24-08-2008, 17:16

Jeg gætter umiddelbart på en Tervueren - el. måske en blanding mellem Tervueren og Schæfer.
Mvh
Gitte

06-09-2008, 18:32

Okey :)..
Hehe.., Den ser sød, ud..

19-09-2008, 10:39

Ja det er i hvetfald ikke en hel schæfer..

19-09-2008, 10:48

Hejsa.
Det er en Tervueren, en Belgisk hyrdehund.
Den ligner meget en Schæfer, men når man kommer tættere på, kan man tydeligt se, den er meget slankere, lidt som en mynde, snuden ligner en collies, og de finde i 4 udgaver.
sorte, schæferfarvet som her, korthåret og krøllet/ruhåret.
Gitte, tak for dine ord sss
Knuzz
amanda

19-09-2008, 18:06

Men er det din hund?.. Elller er det bare en du kender? Jeg synes virkelig den ser sød ud, har den hund et godt temprament?

Kunne godt tænke mig at vide hvor høj den ca. er?..

20-09-2008, 08:42

Hejsa.
Ja det er min, det er en tæve på 2½ år, hun er 59 cm høj, super dejlig, men en smule sky og meget vagtsom, som racen nu er.
Du kan læse mere om dem herinde, hvis du klikker på fanen racehunde i toppen og finder Tervueren.

30-09-2008, 10:02

Hej Amanda

Har du selv haft den helt fra hvalp eller er det en voksen hund du har overtaget ? Du har da også en westi ikke ?

Vh Isabella

30-09-2008, 10:53

Hejsa.
Jeg har skam stadig min Westie, lille Isac, de to elsker hinanden.
Bonnie har vi kun haft i 2 mdr nu, hun var 2½ da vi fik hende.
Mvh
amanda

30-09-2008, 11:02

Hej Amanda

Dejligt du kom så hurtigt på benene igen, da du allerede har en ny hund :0)

30-09-2008, 11:13

Hej Tanja.
jeg er ikke på benene endnu, men det går fremad, at vi fik hende her, var bestemt ikke planlagt, men Isac gik fuldkommen i stå da han blev alene hund, og sad bare og hylede flere timer om dagen.
Det er heldigvis overstået nu, og Bonnie havde brug for et godt hjem, nu og her.
Her i huset er det så kæresten, der har overtaget det meste omkring hundene.
Men MIlle, hende savner vi voldsomt, men vi ved hun er elsket der hvor hun er.
Mvh
amanda

30-09-2008, 17:57

Er mille da ... Død... ? :(

- Silvia ^^ ;3

30-09-2008, 21:17

Hejsa.
Nej det håber jeg da ikke hun er, hun kom ud til et par, der ikke kunne få børn, de elsker hende og forguder den lille hund, så selvom det gør rigtig ondt på os endnu, ved vi at hun har det godt.
Mvh
amanda

30-09-2008, 22:46

Hej Amanda

Hvor synd for Isak han har sikkert følt sig meget ensom uden sine andre hundevenner så er det jo dejligt at I nu har fået den flotte store Bonnie så Isak er glad igen.
Når hunde er vant til at gå sammen med andre hunde bliver de kede når de bliver alene :-);

Vh Isabella

01-10-2008, 10:50

Det er godt at høre at det går fremad for dig Amanda.
Bonnie ser meget sød ud, tillykke med hende:)

17-01-2009, 15:41

Ja, det har du ret i hun ser rigtig sød ud ;3