Hej alle.
Er der noget bestemt "regel-set" man benytter vedrørende parring af hunde.
Altså f.eks. en formular man kan printe ud fra nettet hvorpå alt er noteret, såsom betaling- antal af forsøg osv?
Jeg har forhørt mig forskellige steder, men kan ikke få et entydigt svar. Man kan selvfølgelig bare aftale med modparten hvordan man ønsker at det skal foregå, men det ville være rart at vide hvad "normen" er???