Indlæg: 1

Oprettet af | Oprettet: 11-02-2008, 15:46

Parring

Hej alle.

Er der noget bestemt "regel-set" man benytter vedrørende parring af hunde.
Altså f.eks. en formular man kan printe ud fra nettet hvorpå alt er noteret, såsom betaling- antal af forsøg osv?
Jeg har forhørt mig forskellige steder, men kan ikke få et entydigt svar. Man kan selvfølgelig bare aftale med modparten hvordan man ønsker at det skal foregå, men det ville være rart at vide hvad "normen" er???

Skriv et svar til indlægget



11-02-2008, 17:04

Davs
Du kan gå ind på DKK's hjemmeside, under avl og opdræt. Der er en parringsaftale, du kan printe ud. Så kan du vælge at bruge den eller selv rette den til, så den indeholder det du ønsker.
Vh Lonni