Indlæg: 1

Oprettet af | Oprettet: 10-02-2008, 18:31

parring - Westie

Hej - Nogle som ved hvad man ca. kan forvente at få for en parring?
Min hanhund er stambogsført i DRU men har ikke tænkt mig at gå til udstilling med ham..
Er det noget med at der er een ca. pris for parring og så den første hvalp eller??

På forhånd tak!

Skriv et svar til indlægget



11-02-2008, 23:45

Dette indlæg er slettet efter brugerens eget ønske.

Mvh Gipote.dk