Hej - Nogle som ved hvad man ca. kan forvente at få for en parring?
Min hanhund er stambogsført i DRU men har ikke tænkt mig at gå til udstilling med ham..
Er det noget med at der er een ca. pris for parring og så den første hvalp eller??
På forhånd tak!