Hej!
Nu hvor man kan se annoncer for hunde i sverige, hvordan er lovgivning så, for at indføre en hund, købt i Sverige, i Danmark? Må man det, eller kræver det noget særligt, udover at dyrlægepapirer er i orden. I gamle dage skulle de i "karantæne" for at krydse grænsen, men hvordan er det idag?
Håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe ;-) mvh Line