Indlæg: 1

Oprettet af | Oprettet: 01-10-2010, 14:19

Min hvalp er forkølet

Hejza :-);

Jeg er den heldige hundeejer af en skøn lille mops han på 10 mdr. Her på det sidste er Mikas begyndt at nyse konstant & snotten løber ..

Er der evt nogen som ligger inde med et par gode råd, hva man kan give ham for at forebygge forkølelsen.. Kamillete måske ? Gerne gøre det bedste for min vovse. Årstiden spiller selvfølgelig ind. Pisse koldt. Men kunne jo være der var noget lækkert til de små str som kunne lette problemet en smule ...

Med venlig hilsen
Maria & mikas

Skriv et svar til indlægget