Indlæg: 1

Oprettet af | Oprettet: 30-06-2010, 18:53

KIG HER....Coton/Løwchen Ejere..!!!!

Hej Alle

Hvem ejer én af disse racer i nærheden af Haslev som jeg må få lov at, :), "stikke næsen i"?

Overvejer køb, men skal lige ha' afklaret hvad min allergi siger til disse racer...

VH Malene

Skriv et svar til indlægget



06-07-2010, 15:17

Hej Malene

Vi har Ella, som er en 9 måneder gammel coton de tulear og hende er du velkommen til at komme og møde i København K, hvis du ikke finder hunde tættere på din bopæl.

Hilsen Tina