Min dejlige mops hund skal snart opereres for brok, jeg går kraftigt at overvejer om jeg skal få ham kastreret samtidig, de fleste steder jeg læser om kastration, taler de godt for dette. Min hund er meget kulleret når der er hunhunde i løbetid, han slikker alle steder hvor der har været en hund, og gør af alt og alle så det er ikke det rene hygge at gå ture med han.
Jeg kan ikke avle på ham da han har brok, jeg er meget i tvivl om hvad er det rigtige at gøre. Har i nogen erfaring og kan give nogle gode råd.