Indlæg: 3

Oprettet af | Oprettet: 30-05-2010, 14:39

HJÆÆLPPP!!!

Vi har for nylig fået en 12 uger gammel dansk svensk gårdhund en tæve og den er sød og dejlig men den nægter at gå ud ? - vi har haft den ca en uge og jeg føler mig nu magtesløs idet den besørger inde og vi når ikke at komme ud med den inden det er sket og vi gør hvad vi kan for at iagttage den hele tiden får at se hvornår det er tid.!

Når den har sovet,spist og drukket styrter jeg ud med den men lige meget hjælper det den vil ikke besørge.

Jeg har i dag Søndag den.30.5.2010 gået med den i stive to timer for at tvinge den til at besørge men måtte opgi og da jeg kom op besørgede den på gulvet. SUK.!

Vi er alledrede ved at opgive og det er da en fallit ærklæring der vil noget, er der nogen der kan hjælpe os ?

mvh

Jan

Skriv et svar til indlægget



30-05-2010, 14:53

Hej Jan

der kun et at gøre..BLIV VED..at opgive løser intet..HVER gang den har spist,sovet og leget så ud med hvalpen..når den så endelig gør udenfor så ros den rigeligt..ignorer når den gør indendørs,hjælper intet hvis der skældes ud,tværtimod..min Rikke var ikke helt renlig før hun var 9-10mdr...
pøj pøj

Venligst Sally
vuf fra "kiksene"

30-05-2010, 15:41

hej Jan
Tillykke med den lille ny.
Ja det er hårdt arbejde, men du har fat i det rigtige.
Når den har sovet, leget, spist osv. ud med den.
Tag den ud ca hver anden time.
Skæld den endelig ikke ud, når den gør det inde. Bare tag den med ud så snart den er færdig. Det skal nok lykkes.
Når den så endelig gør det ude, så vær ikke karrig med ros.
Nu ved jeg jo ikke hvor du bor, men du kunne måske alliere dig med en anden der lufter hund.
Ønsker jer rigtig meget held og lykke.
MVH Anette