hej Jan
Tillykke med den lille ny.
Ja det er hårdt arbejde, men du har fat i det rigtige.
Når den har sovet, leget, spist osv. ud med den.
Tag den ud ca hver anden time.
Skæld den endelig ikke ud, når den gør det inde. Bare tag den med ud så snart den er færdig. Det skal nok lykkes.
Når den så endelig gør det ude, så vær ikke karrig med ros.
Nu ved jeg jo ikke hvor du bor, men du kunne måske alliere dig med en anden der lufter hund.
Ønsker jer rigtig meget held og lykke.
MVH Anette