Indlæg: 1

Oprettet af | Oprettet: 30-01-2008, 12:10

Løbetid

Hej vi har en 8 mrd gammel hun hund som er i løbetid for første gang. Jeg ville høre om det er normalt de sløje og energiforladt.

M.V.H annette

Skriv et svar til indlægget



30-01-2008, 13:14

Davs
Nogle tæver er lidt 'matte i sokkerne' i løbetiden, andre lader sig ikke mærke med noget. Nogle tæver forstår ikke helt, hvad det er der sker med dem.
Det er kun naturligt, de kan også have lidt ondt som vi andre. Men hold øje med hende, kontakt dyrlægen, hvis du bliver for urolig.
Vh Lonni