Vores Paw er jo desværre blevet alenehund, efter vores Emma ikke er her mere. Jeg var rigtig bange for, hvordan han ville reagere på det, men heldigvis tager han det pænt.
Selvfølgelig har vi en gang imellem, en fornemmelse af, at han mangler hende, men vi har så forsøgt at give ham en masse oplevelser, bl.a. en tur i Zoo, og skovture osv., så vi håber og tror på, at det bliver en stille og rolig overgang for ham.
Hilsen