Indlæg: 7

Oprettet af | Oprettet: 17-05-2010, 19:39

Alene-hund.

Vores Paw er jo desværre blevet alenehund, efter vores Emma ikke er her mere. Jeg var rigtig bange for, hvordan han ville reagere på det, men heldigvis tager han det pænt.
Selvfølgelig har vi en gang imellem, en fornemmelse af, at han mangler hende, men vi har så forsøgt at give ham en masse oplevelser, bl.a. en tur i Zoo, og skovture osv., så vi håber og tror på, at det bliver en stille og rolig overgang for ham.
Hilsen

Skriv et svar til indlægget



17-05-2010, 19:45

Dejligt at han tager det så pænt, ville være træls hvis han var bleven rigtig trist som nogle hunde kan blive når de mister deres bedste ven. Har en veninde som også lige har måtte aflive en hund idag, hun frygter også for deres mindste hund om hvordan hun vil tage det.
Mange tanker herfra, tænker på jer.

18-05-2010, 19:48

Tak Anne Marie.
De første par dage, strammede vi os lidt ekstra an, og legede medPaw, som vi plejede, og gik nogle gode ture med ham, og jeg tror det gjorde, at han faldt lidt nemmere ind i den nye hverdag.

Det råd vil jeg gerne give videre til din veninde, og håber at det kan hjælpe i hendes tilfælde.
Hilsen Lillian

19-05-2010, 07:43

Hej Lillian.

Det vil jeg sige til hende.
Er godt at han har vænnet sig lidt til den nye hverdag.

Knuz og tænker herfra.

21-05-2010, 10:14

Så er dagen kommet, hvor vi skal sige farvel til vores lille pige,kl.12 vi har brugt hele ugen,til at gøre det ekstra dejligt for hende.Gået en masse ture iskoven og bare hygget os.Så vil vi tænke på det,når hun sover ind i vores arme idag. Vi har også haft mange gode snakke med dyrlæge,vi har helt sikkert ledt efter den mindste håb,så vi ikke skal sige farvel. knus til jer alle marianne

21-05-2010, 13:56

Jeg føler virkelig med dig, Marianne. For en måned siden måtte vi sige farvel til vores hund. Føj, hvor er det svært. Håber at I kommer godt igennem det.
Mange tanker til Jer fra Lillian.

21-05-2010, 15:28

Jeg føler virkelig med jer, det er aldrig sjovt at skulle af min sin bedste ven. Håber at i kommer godt igennem det hele selvom det bliver svært.
Vil tænkte på jer resten af dagen.

Hilsen Anne