Ja jeg ved ikke lige, om det høre under adfærd, men ella på 10 mdr. en chihuahua, laver rejehop når vi går tur.
jeg havde ikke lagt mærke til det, men min veninde gik med ella en dag og opdagede det , troede hun havde trådt noget op i poten, men nej der er intet, man kan røre både ben og pote , og der er intet galt.Hun kan gå 10-15 skridt eller mere og der er ingen hop...men pludselig er der en masse rejehop lige efter hinanden. Min mand siger, at han har set der er mange hunde der gør det??? er det rigtigt, eller kan der være noget galt med højre bagben ??
hilsen momsi