Indlæg: 3

Oprettet af | Oprettet: 12-05-2010, 14:03

Efterlysning af race?

Hej alle!

Så denne hund i station 2 i mandags.
Nogle som kan fortælle mig hvilken race det er?

m.v.h. Janni

Skriv et svar til indlægget



12-05-2010, 16:11

mener det er en tibetansk spaniel...gik ind og kiggede på racehunde, og ligner enormt meget, men den du har set har ikke så meget pjusket pels....med alligevel som bedste bud fra mig Ane

12-05-2010, 19:53

Jeg er også sikker på at det er en tibetansk spaniel, dog en ung hvalp. Tibetaneren virker en smule mer let end en pekingeser, som jeg selv har.
Hilsen Lillian

12-05-2010, 20:33

Mange tak for svarerne.. :) Havde ikke selv gættet at det var en tibetaner, fordi deres hale blir så anderledes, men kan godt se det nu.. Syntes selv den mindede om en pekingeser..