Svar fra Ane Vallensved Schwartz |
12-05-2010, 16:11
mener det er en tibetansk spaniel...gik ind og kiggede på racehunde, og ligner enormt meget, men den du har set har ikke så meget pjusket pels....med alligevel som bedste bud fra mig Ane
Lillian Kyed
Svar fra Lillian Kyed |
12-05-2010, 19:53
Jeg er også sikker på at det er en tibetansk spaniel, dog en ung hvalp. Tibetaneren virker en smule mer let end en pekingeser, som jeg selv har.
Hilsen Lillian
Janni Andersen
Svar fra Janni Andersen |
12-05-2010, 20:33
Mange tak for svarerne.. :) Havde ikke selv gættet at det var en tibetaner, fordi deres hale blir så anderledes, men kan godt se det nu.. Syntes selv den mindede om en pekingeser..