Hej Sidsel, jeg opdrætter pomeranians, og ser det også "fra den anden side af disken"....har du kun talt med ham /hende en gang? der kan jo have været noget privat der afledte hans tanker, for vi opdrættere har jo 24 timers "være på" job, og så er der jo alt det andetved side3n af der skal laves, men selvfølgelig bliver hvalpene præget og vi er der for køberne.....MEEEn så skal man til tandlægen, der ryger en "dims" på bilen, manden skal til lægen...så ringer en evnt. køber og man står der med bilnøglerne i hånden, falckbilen dytter og manden brokker sig over man er så længe om det.....
ja, bare en tænkt situation, men du har ret for så vidt det er din nye baby der betyder ALT for dig, for ham blot en enkelt hvalp, og måske passer jeres "kemi" ikke sammen, så bør du købe et andet sted hvis du gerne vil have opdrætteren bag dig hvis du har spørgsmål siden...kom endelig med tilbagemelding, mange potedask fra "familien Rødtop" og Ane.