Indlæg: 2

Oprettet af | Oprettet: 30-04-2010, 11:54

Facebook

Jeg har lavet en Facebook-side for at give alle puddel-fans et sted at diskutere med hinanden og komme i kontakt med hinanden :);

Deltag ved at klikke på Synes godt om: http://www.facebook.com/pages/Puddel-hunde-hvalpe/115177675183083

Skriv et svar til indlægget



30-04-2010, 11:56

Det var da en god ide - du er velkommen til at fortælle om det på vores facebook side

http://www.facebook.com/pages/Gipotedk/83235988391

Held og lykke med det.

Gipote.dk

30-04-2010, 12:12

Mange tak :D