Indlæg: 2

Oprettet af | Oprettet: 28-04-2010, 14:26

Hund med i bilen

Hej!

Jeg står og skal købe en bil. Indtil videre har jeg brugt min mors bil, når jeg skulle nogen steder med min hund og der var plads nok i bagagerummet at der kunne stå et solidt bur. Men den bil jeg kommer til kan lige akkurat ikke have et bur bagi. Vi har så snakket om at sætte et gitter op så han ikke kan hoppe over på sæderen, men jeg er bare i tvivl om det er lovligt? Kan ikke rigtig finde noget på nettet om det, kun en masse gamle debat foras og jeg er i tvivl om loven evt. skulle være ændret siden da.

På forhånd tak(:

/Rikke

Skriv et svar til indlægget



28-04-2010, 18:47

Hej Ina!

Super, tusind tak for dit svar(: