Hej alle
Min smukke Vilja lider denne gang af mega falsk drægtighed. Hun spiser el drikker ikke, men ligger i sin seng med alt sit legetøj:-);
Jeg har haft tæver før med dette, men ikke så slemt som denne gang med den smukke.
Da hun jo har E i den ene hofte og ikke skal bruges til avl, ja, så vil jeg søge Broholmerselskabet om, at få den smukke steriliseret. Det er en meget stressende situation hun er i, og det syntes jeg bestemt ikke, at skal gentage sig.
Så ligenu, ja, så går det ud på, at beskæftige hende med noget helt andet. Men hun er bare så stresset, stakkels hundepige.
Har tænkt på, om jeg skulle fjerne alt hendes legetøj eller hvad?? Så gode råd søges:-);
Kh Lonni