Indlæg: 3

Oprettet af | Oprettet: 22-04-2010, 14:42

Falsk drægtighed

Hej alle
Min smukke Vilja lider denne gang af mega falsk drægtighed. Hun spiser el drikker ikke, men ligger i sin seng med alt sit legetøj:-);
Jeg har haft tæver før med dette, men ikke så slemt som denne gang med den smukke.
Da hun jo har E i den ene hofte og ikke skal bruges til avl, ja, så vil jeg søge Broholmerselskabet om, at få den smukke steriliseret. Det er en meget stressende situation hun er i, og det syntes jeg bestemt ikke, at skal gentage sig.
Så ligenu, ja, så går det ud på, at beskæftige hende med noget helt andet. Men hun er bare så stresset, stakkels hundepige.
Har tænkt på, om jeg skulle fjerne alt hendes legetøj eller hvad?? Så gode råd søges:-);
Kh Lonni

Skriv et svar til indlægget



22-04-2010, 15:30

Hej Lonni

Du skal have et middel hos dyrlægen der hedder "galastop".
Det virker rigtigt godt.
Vi har brugt det flere gange. Specielt en tæve, der blev falsk drægtig hver løbetid, og hun ikke blev parret, og det virkede altid.
Peter

23-04-2010, 07:42

Hej Peter
Jeg kender godt Galastop, har brugt dette før. Har selv tænkt på det, så det vælger jeg nok igen. Men alligevel syntes jeg, at Vilja skal steriliseres, da jeg ikke vil byde hende, at have det så 'dumt' efter hver løbetid.
Vh Lonni

24-04-2010, 16:33

Hej Lonni

Det ved du selvfølgelig bedst med din hund.
Galastop er godt at have, hvis det er en tæve man vil fortsætte med i avl.

Held og lykke med Vilja
Peter