Jeg får snart min 12 ugers hvalp (chihuahua og prazsky blanding), så jeg er i fuld gang med at gøre klar til ankomsten af den lille ny.
Men jeg er i tvivl om hvilke typer legetøj der er godt til en så lille hvalp. Den skal jo have noget at tygge i.
Hvordan finder man den rigtige størrelse sele til hvalpen?
Ligeledes er jeg i tvivl om hvad jeg skal bruge som godbidder. Det skal jo være nogle meget små godbidder, så det ikke påvirker dens øvrige indtag.