Indlæg: 0

Oprettet af | Oprettet: 23-01-2008, 22:18

Navnebånd!

Jeg faldt over denne hjemmeside en dag og prøvede at bestille 2 navnebånd, et til hunden og 1 til hesten.

De er SUPER flotte og jeg gav kun 150 kr. inkl. porto for 2 (noget åbningstilbud)

Prøv at ta et kig: www.navneband.webbyen.dk

Skriv et svar til indlægget