Log ind
Pernille Friis
Indlæg: 0
Jeg faldt over denne hjemmeside en dag og prøvede at bestille 2 navnebånd, et til hunden og 1 til hesten. De er SUPER flotte og jeg gav kun 150 kr. inkl. porto for 2 (noget åbningstilbud) Prøv at ta et kig: www.navneband.webbyen.dk