Hej Hej Ane
pøj pøj til jer på lørdag, vi krydser fingre.
Glæder mig til at høre hvordan det går.
Til Lars
At træne en hund til at begå sig i ringen sammen med andre hunde, og stå bomstille og holde kontakt med føreren er altså ikke så nemt som det ser ud til,og vi går jo til træning med hundene, godt nok ringtræning men det er også træning, noget vi gør sammen med vores hunde, og i bund og grund er det vel ligegyldigt hvad vi laver med hundene, det er vel det at vi gør noget sammen med dem og hygger med det der tæller, ell. hvad???
Vh Judit