Indlæg: 0

Oprettet af | Oprettet: 21-01-2008, 12:28

Basset Fauve De Bretagne

Min kone og jeg har meget kraftigt overvejet at vores næste hund skal være en: Basset Fauve De Bretagne.
Er der nogen der har erfaringer med denne race?
Vi har i dag en Engelsk Springer Spaniel FT. Vi vil have en mindre hund end denne, men noget med samme sind.
Elelrs modtager vi gerne andre forslag til lignende hunde.

Skriv et svar til indlægget