Min kone og jeg har meget kraftigt overvejet at vores næste hund skal være en: Basset Fauve De Bretagne.
Er der nogen der har erfaringer med denne race?
Vi har i dag en Engelsk Springer Spaniel FT. Vi vil have en mindre hund end denne, men noget med samme sind.
Elelrs modtager vi gerne andre forslag til lignende hunde.