ja, umiddelbart tænkte jeg , fryser hun...er jo korthåret og det er en kold vinter...eventuelt et strikket dækken ville hjælpe?
kan også være hun gør det når hun er ophidset?
Min veninde har hårløse hunde som sitre meget, det skyldes begge dele. ps "familien Rødtop" fryser aldrig, og skal nok fortælle højlydt hvis DE er ophidsede! vovelig hilsen Ane og pomserne