Indlæg: 2

Oprettet af | Oprettet: 13-02-2010, 15:45

Hunden ryster.

Hej.

jeg har en dejlig blandings tæve på knapt 2 år.

Hun er begyndt at ryste. Hun kan sidde og kigge ud af vinduet og pludeslig begynder hun at " sitre ", dette kan også ske når hun sidder oppe hos mig og bliver kælet.

Er dette umormalt eller normal ?

de bedste hilsner
karina

Skriv et svar til indlægget



13-02-2010, 16:02

ja, umiddelbart tænkte jeg , fryser hun...er jo korthåret og det er en kold vinter...eventuelt et strikket dækken ville hjælpe?
kan også være hun gør det når hun er ophidset?
Min veninde har hårløse hunde som sitre meget, det skyldes begge dele. ps "familien Rødtop" fryser aldrig, og skal nok fortælle højlydt hvis DE er ophidsede! vovelig hilsen Ane og pomserne

22-02-2010, 17:51

Hej tak for dit svar og ja måske det er fordi hun fryser eller bliver ophidset. . . vil se det lidt an

De bedste hilsneer

karina