hejsa..
vi købte igår en dejlig hund, fransk bulldog, tæve 3 år gammel. den gamle ejer sir hun er renlig osv.. men noget stemmer ikke.
i nat har hun tisset inden for 13 steder, og skidt to gange. trods jeg har været ude med hende kl 19, 21, 23, 01 og 03,30 fordi hun kaldte på mig med piven og pjevse og kradsen. og hun tissede da også alle gange jeg var ude med gå med hende.. - er det en reaktion på hvad der sker? eller har tidligere ejer ikke været reel om renlighed, trods hendes tre år.?
SMiiL fra Mia