Hej Anne.
Jeg er også udedansker (Portugal) og købte for 9 mdr siden en Beagle-hvalp hos en privat opdrætter, ca.2 timers kørsel fra hvor vi bor. Hun var da 8 uger og turen var problemfri. - Jeg kom i kontakt med opdrætter på www.olx.pt, som hos dig så hedder www.olx.it - der er rigigt mange annoncer, men det er ret nemt at gennemskue, hvem der er ordentlige opdrættere, og hvem der er dyrebutikker, som der også findes en del af her i landet. Lige så snart de tilbyder levering af hvalpen overalt i landet, samt at det er helt umuligt at besøge kuldet+mor-hunden, skal man bare holde sig langt fra det. - Men håber du kan bruge OLX.it til noget, for der ser ud til at være mange annoncer, også for Cavaliere.
Vh Susanne