Ja, jeg måtte jo tage afsted uden ekstra gode råd. Jeg fik hjælp af en "veteran", som har haft stabyhoun i 13 år. Han kendte til det hele, og allerede inden jeg kom i ringen, var han ret sikker på at mig og Ticko ville vinde "særdeles lovende". Og det gjorde mig bare endnu mere nervøs.
Men vi klarede det godt. Han vandt "særdeles lovende" og blev "Bedste hvalp i racen":) Og inden jeg gik ud af ringen sagde dommeren til mig, at han så frem til at se os til fremtidige udstillinger for han var ret sikker på at Ticko ville klare sig godt:);
Tror ikke jeg kunne ha' bedt om en bedre debut:);
Mvh.
En meget stolt hundemor:)