så kommer årets første udstilling...familien Rødtop Jon og jeg glæder os til at møde alle hundevennerne igen! .Så er vi i februar og forberedelserne i fuld gang... Otto skal jo lære at vise tænder, og efter tandlægebesøget...passer det ikke herren....uforståeligt, ikke?børstes, gå pænt og få at vide er "så dygtig", ....tænk han elsker det faktisk nu, at vise sig frem! han har som billedet viser, været ude at snuse til det som lille, i hvalpechow, men er jo 8 måneder denne gang... i trods alleren.Candy elsker at vise dommeren hvor smuk hun er.... og at få det at vide... uha, det er da lykken! så lad os håbe Otto slægter sin mor på.Ane