Indlæg: 3

Oprettet af | Oprettet: 06-01-2010, 18:20

kan i hjælpe mig?

jeg har et spørgsmål, jeg håber i kan hjælpe med.
er det rigtig, at racen den japanske akita ikke findes i dk.

Skriv et svar til indlægget



06-01-2010, 22:02

Hej

Du kan prøve, at kontakte

Carl Jensen,

07-01-2010, 14:36

tusind tak for dit svar.
det er fordi jeg har snakket med en som siger
at den japanske akita ikke findes i danmark,
så jeg ville bare høre om det var rigtig.
men hvis den bliver kaldt akita inu så findes den da
i danmark, for jeg synes da jeg har set danske hjemmesider
hvor de har racen akita inu

07-01-2010, 20:06

Hey

Det var da så lidt :-)
Men det er bare et gæt. Mest fordi andre japanske racer også hedder noget med, inu. F.eks den forbudte, japanske mastiff, Tosa inu og shibaen også kaldet Shiba inu. Så tænkte jeg, at det muligvis kunne være den sammme race, men igen er ikke 100% sikker. Men det er da værd, at tjekke ud.

/Anne