Indlæg: 1

Oprettet af | Oprettet: 16-12-2009, 20:23

Vil gerne passe hund.

hej, jeg er en pige på 14, som rigtig gerne vil passe din hund. jeg bor i hørsholm/kokkedal.jeg har selv en west highland white terrier (sofus) jeg vil rigtig gerne passe hund sådan til hverdag, men ellers kan jeg bare passe den i ferier eller weekender. :)
hvis du er intresseret så skiv ellers må i gerne skrive spørgsmål til mig. :)

Skriv et svar til indlægget



21-12-2009, 15:21

Har ingen hund, men skal have til sommer.(: