Jeg har brug for nogle nye beholdere til opbevaring af tørfoder, og har hidtil brugt plastspande med tætsluttende låg. Nu har jeg imidlertid fundet nogle nylon beholdere som måske kunne være gode (se billedet). Dog er jeg lidt tvivlende overfor om nylon virkelig er godt til formålet - holder de foderet tilstrækkeligt tørt?
Er der nogen af jer andre som bruger noget tilsvarende og hvordan er jeres erfaringer med dem?