Nu ved jeg jo ikke, hvor gammel din hund er, men jeg har rigtig god erfaring med brug af bur, som jeg brugte de første 9 mdr, vi havde vores hvalp. Som Ina siger, godt til renlighedstræning (min hvalp var renlig efter 3-4 uger), samt "afkølingssted", når det hele bliver lidt for sjovt. Nu er hun 10 mdr gammel og buret er røget ud, fordi hun lige pludselig begyndte at foretrække kurven og heller ikke laver så mange "narrestreger" mere...
- Susanne